Nacionalni paket

Nacionalni paket pruža najbolju na tržištu za bezbrižnu vožnju kroz Srbiju. Da li je to svakodnevna vožnja, turistički odmor, poslovni put ili neki drugi povod, ovaj paket će vam rešiti sve probleme koji vas mogu zadesiti na putu. Nacionalni paket nosi i titulu najprodavanijeg Atlasovog paketa. Sadrži po jednu veliku i malu asistenciju, koje vam obezbeđuju potpunu sigurnost na putu tokom cele godine.

Detaljnije
Tehnički pregled
Subotica, SRB

Velika asistencija:

1
Neograničena
kilometraža šlepovanja

U slučaju kvara ili saobraćajne nezgode korisnik ima pravo na uslugu šlepovanja vozila bez ograničenja kilometraže do prijavljene adrese ili obližnjeg servisa. Korisnik bira opciju koja mu najviše odgovara u tom trenutku i nije uslovljen. Ova usluga je ocenjena sa najvišom ocenom od strane vozača. Bez doplata i skrivenih troškova.

2
Prevoz svih
putnika iz vozila

Prilikom šlepovanja obezbeđen je i prevoz svih putnika koji se nađu u vozilu u trenutku kvara do željene destinacije (adresa korisnika ili servis). Putnici se prevoze u vozilu naših partnera. Prilikom asistencije operater Atlas24h SOS centra sa korisnikom proverava koji je tačan broj putnika i na osnovu te informacije obezbeđujemo odgovarajućeg partnera i šlep vozilo. Ukoliko se u vozilu zateknu kućni ljubimci, njihov prevoz je takođe obezbeđen i vrši se u transporteru u istom prostoru sa putnicima iz vozila.

3
Popravka vozila do 100€

Ukoliko se kvar na vozilu dogodi na više od 100 kilometara od prijavljene adrese (obavezan uslov), korisnik može umesto šlepovanja na adresu, po svom izboru, odabrati drugu opciju koja podrazumeva popravku vozila do 100 evra u obližnjem Bosch Car Servisu ili ovlašćenom servisu. Na primer: Krenuli ste sa porodicom ili društvom iz Novog Sada/Beograda na Zlatibor za vikend i zadesi vam se kvar kod Užica.

4
Hotelski smeštaj putnika

Korisnik usluge ima pravo na uslugu jednog  besplatnog noćenja za sva lica iz vozila u hotelu (motelu), u mestu gde se nalazi servis u koji je prešlepano vozilo korisnika usluge. Korisnik pravo na uslugu noćenja ne može ostvariti zasebno i bez usluge šlepovanja. Usluga noćenja podrazumeva pokriće troškova smeštaja u hotelu (motelu) sa najviše 3 zvezdice.

5
Prevoz priključnog vozila

U slučaju da korisnik ima priključno vozilo poput prikolice, obezbeđen je šlep i tog priključnog vozila u okviru paketa bez ikakve doplate. Priključno vozilo mora da bude registrovano, tehnički ispravno i da je svetlosna signalizacija instalirana po standardu.

6
Čuvanje vozila

U situacijama poput veće havarije/čekanja rezervnih delova ili ako je korisnik usluge imao saobraćajnu nesreću i nije u mogućnosti da upravlja vozilom, automobil će se nalaziti parkiran i obezbeđen kod našeg partnera u trajanju do 3 dana.

7
Dostava ključeva

Ukoliko korisnik izgubi ključ od vozila ili ima problem slične prirode a rezervni ključ se nalazi na prijavljenoj adresi, korisnik ima pravo na dostavu ključeva do mesta gde se nalazi vozilo. Vozač šlep vozila, koji je partner ili saradnik Atlasa je dužan da za vozilo za koje ne postoje ključevi, pristupi bezbednosnoj proceduri provere vlasništva nad vozilom. Korisnik usluge mora biti maksimalno kooperativan i omogućiti proveru vlasništva.

Mala asistencija:

1
Šlepovanje do 50km

Asistenciju korisnik može iskoristiti za šlepovanje do prijavljene adrese ili obližnjeg servisa. Mala asistencija je praktična u situacijama kvara/saobraćajne nezgode nedaleko od prijavljene adrese. Na primer: Krenuli ste na posao i kvar se dogodi na oko 20km od vaše kuće. U toj situaciji biće upotrebljena mala asistencija iz paketa, dok korisniku na raspolaganju i dalje ostaje velika asistencija sa neograničenom kilometražom šlepovanja.*Kilometraža do 50km se odnosi na ukupan broj kilometara u oba pravca. U slučaju da je ukupna kilometraža veća od 50km korisnik može da iskoristi ili veliku asistenciju ili da doplati razliku u kilometraži po redovnom cenovniku uz 20% popusta.

2
Manja popravka na licu mesta

Popravka na licu mesta podrazumeva izlazak Atlas24h servisera na teren radi popravke manjih kvarova poput zamene gume, dopune akumulatora, dopune goriva i sličnih sitnijih kvarova… Ukoliko nije moguće izvršiti popravku kvara na licu mesta, korisnik i dalje ima mogućnost šlepovanja do prijavljene adrese ili servisa. Troškove rezervnih delova, goriva itd snosi korisnik.

3
Prevoz svih putnika iz vozila

Prilikom šlepovanja obezbeđen je i prevoz svih putnika koji se nađu u vozilu u trenutku kvara do željene destinacije (adresa korisnika ili servis). Putnici se prevoze u vozilu naših partnera. Prilikom asistencije operater Atlas24h SOS centra sa korisnikom proverava koji je tačan broj putnika i na osnovu te informacije obezbeđujemo odgovarajućeg partnera i šlep vozilo. Ukoliko se u vozilu zateknu kućni ljubimci, njihov prevoz je takođe obezbeđen i vrši se u transporteru u istom prostoru sa putnicima iz vozila. Ako to nije moguće, prevoz kućnih ljubimaca se vrši u vozilu korisnika.

4
Dostava ključeva

Ukoliko korisnik izgubi ključ od vozila ili ima problem slične prirode a rezervni ključ se nalazi na prijavljenoj adresi, korisnik ima pravo na dostavu ključeva do 50km do mesta gde se nalazi vozilo. Vozač šlep vozila, koji je partner ili saradnik Atlasa je dužan da za vozilo za koje ne postoje ključevi, pristupi bezbednosnoj proceduri provere vlasništva nad vozilom. Korisnik usluge mora biti maksimalno kooperativan i omogućiti proveru vlasništva.*Kilometraža do 50km se odnosi na ukupan broj kilometara u oba pravca.

Radno vreme

Ponedeljak 07:00-19:00
Utorak 07:00-19:00
Sreda 07:00-19:00
Četvrtak 07:00-19:00
Petak 07:00-19:00
Subota Zatvoreno
Nedelja Zatvoreno